* shocking * Knife attack in Holland

Deze is niet geschikt voor gevoelige kijkers. Het slachtoffer zou de aanval overleefd hebben volgens de site waar ik dit filmpje vond, meer info heb ik er ook niet over. Ik hoor u zich al luidop afvragen wat dit nu nog met vechtsport te maken heeft. Maar de reden dat ik deze post maak, is vooral het feit dat ik zwaar geshockeerd was na het bekijken van het filmpje. Niet zozeer door de feiten zelf, maar vooral door het feit dat de omstaanders er als een bende apen op staan te kijken. Af en toe krijgt de losgeslagen psychopaat wel een tikje en een duw, maar NIEMAND geeft hem echt een degelijke trap in het aangezicht of iets dergelijks wat hem echt zou kunnen doen stoppen. Een andere oen staat het gebeuren dan ook nog doodleuk te filmen !! De dame had van méér dan een tiental messteken gespaard kunnen blijven als er daar ÉÉN van die jongeren een simpele voetbal-trap naar zijn aangezicht had gegeven. Ik kan echt niet snappen dat dit zo lang heeft kunnen duren 😦

>>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op januari 8, 2008.

Eén reactie to “* shocking * Knife attack in Holland”

  1. Ik ben het volledig met je eens, dégoutant is het, dat dit kan gebeuren onder het oog van zoveel omstaanders !! BAH

Geef een reactie

 
