ITF Taekwondo – Thomaz Barada

Tomaz Barada (SLO), in mijn jonge taekwondo-tijd was hij reeds een grootheid, zowel in het kickboxen (WAKO) als in ITF Taekwondo. Juffrouw Siraut, IV Dan en mijn persoonlijke leermeester(es) ITF zal hier zeker over kunnen meespreken, isn’t it B ?  😉  In dit gevecht zijn de kicks vrij éénzijdig, maar neem het van me aan, he’s a master en hij heeft een groot aantal (wereld)titels op zijn naam staan.

>>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op december 29, 2007.

4 Reacties to “ITF Taekwondo – Thomaz Barada”

  1. This is what I liiiiike man ! Heb 2 jaar terug nog stage met Barada gelopen. A master he is indeed !
    Mag ik nog wat itf aanvragen man ? :-p

  2. Ja idd ! Hij is één van de top. En ook sympathiek is hij.
    Dankzij zijn coach uit NL en dankzij de business rond kickboxing kan hij ermee leven. Dus, prachtig. Ik zeg Bravo.
    tja ! jammer dat tkdo ITF niet commerciële is… we zouden supra rijk zijn, hé Bavo !

  3. Miss Siraut, DAT zou pas mooi zijn, betaald worden zoals de voetballers (die uberhaupt de hélft trainen van wat wij doen, en dan nog geeneens resultaen behalen !!)

    Maar het heeft niet mogen zijn 😦 😉

  4. ik droom ervan… jammer ben ik geen Show and MakerMoneyWoman. PECH 😦 Nochtans ! systeem van Kickboxing kampioenschap maar met ITF. Dat zou supra leuk zijn en goed voor de show… met echte top nivaeu niet met zogezegd tkdoin mensen. Tot jouw zwarte Gordel Jeja Bavo 😉 stap per stap evolution is growing We are the builder of our future

Geef een reactie

 
