This is Kyokushin Karate

Voor diegene die er nog niet mee vertrouwd waren : het zou gaan tijd worden voor  verandering ! Karate is niet gewoon ‘Karate’, maar wel een verzamelnaam voor alle bestaande vormen. Kyokishun is er daar één van. Eén om van te houden 🙂

>>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op mei 5, 2007.

9 Reacties to “This is Kyokushin Karate”

  1. Feitose én Kyokushin Karate aan de top !! Prachtige en ongelooflijk harde sport !

  2. Kent iemand de naam en groep van de muziek op de achtergrond, nogal passend en meesleepend.

  3. Kan je even specifieren over welk stukje muziek je het hebt ? Met de intro kan ik je alvast helpen, check hier : http://www.youtube.com/watch?v=2bKL1ptf71M

    Groet !

  4. Het is Kyokushin! Het is een levenswijze en geen sport. Je moet het beleven en niet doen!
    Het enige probleem is, wie geeft nog het ECHTE kyokushin!

  5. ik denk da het liedje zelf van ‘papa roach’ is, ben nie 100 procent zeker maar aan de stem te horen lijkt het mij van wel.

  6. liedje: papa roach – dead cell

  7. Ik heb juist een nieuwe collega die dat karaté oefent. grappig ! de grondlegger van dat sport is Koreaanse Choi Yong I en een kennis van Generaal Choi Hong Hi, grondlegger van taekwondo … weet jij nog Webmaster ? 😉

  8. Voor de vraag waar Kyokushin te vinden in Nederland:
    http://www.kyokushin4life.com/dojos/index.php?c=37

    En als je in de buurt van Amsterdam/Amstelveen zit, kan ik je deze aanraden:
    http://www.karatedoyokoso.nl/
    Daar heb ik zelf ook Kyokushin gevolgd!

  9. ja het zal alle maal wel maar kunne jullie er ook iet over de geschiedenis bij zetten want ik kan nergens wat over vinden.
    kuskus arenda

Geef een reactie

 
