Crocop gets a taste of his own Medicine

Met wat tegenzin, maar goed, ik zet hem erop : CroCop die neergaat onder een highkick van Gabriel Gonzaga. Al snap ik het plaatje nog steeds niet goed. Meer dan 10 seconden lang staan ze rond mekaar te draaien. Dan komt die highkick van het achterste been, en nog niet eens zo flitsend snel. What happened Mirko ? Ik ga even het hele gevecht opzoeken, misschien dat dat wat meer duidelijkheid kan brengen…

>>> KLIK HIER <<<

Update : Voor de geïnteresseerden kan je hieronde de héle wedstrijd zien. Je ziet meteen waar die mindere concentratie van Crocop aan te wijten was. Wat meer is, je krijgt ook beter zicht op de pijnlijke blessure die hij ongewild oploopt tijdens het KO gaan, dat belooft een degelijke herstelperiode !

>>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op april 23, 2007.

2 Reacties to “Crocop gets a taste of his own Medicine”

  1. Mirko FIlipovic zal toch altijd tot mijn meest begeerlijke vechters horen !!

    crocop rulezzz 🙂

  2. Tjah, shit happens. Maar CC is alweer op been en vervolgt zijn trainingen, zoals het hoort! Die man is van staal, ik zeg het je! 🙂

Geef een reactie

 
