Mirko Filipovic Police-training

Dat CroCop tot mijn persoonlijke top behoort, wist u al. Vandaar nog maar eens een video over de man die zowel op sportief als op professioneel gebied tot de elite behoort. Deze keer krijgt u vooral dat laatste te zien : Mirko aan het werk bij de Speciale Interventie Eenheid. Croatian Cops in actie !

>>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op maart 26, 2007.

4 Reacties to “Mirko Filipovic Police-training”

  1. Ik zie hem toch liever in de ring, dit moet wel een liefhebberij zijn, hij verdiend genoeg met z’n wedstrijden dacht ik zo…

  2. Liefhebberij ? Als ‘liefhebber’ geraak je niet bij dergelijke eenheden, geloof me 🙂 Vandaar zijn alias “CroCop” btw. Er is zelfs meer, hij maakt er niet enkel deel van uit, hij geeft zijn mede-teamleden ook lessen in close-combat.

  3. https://vechtsport.wordpress.com/2006/10/28/crocop-teaches-in-special-police-unit/

    Hier heb je hem tijdens één van zijn lessen waar ik het net over had.

    Groet

  4. thnks, je zal hem als trainingsmaatje hebben…!

Geef een reactie

 
