** back after the break **

De laatste veertien dagen had ik nog maar weinig de tijd om de site up te daten.  Maar niet getreurd, hier komt spoedig verandering in. Meerbepaald morgen kan u meteen een nieuwe lading clips verwachten. Hopelijk heeft u honger.. 🙂

Sportieve groeten,

~ door Bavo op november 28, 2006.

2 Reacties to “** back after the break **”

  1. zijn we nog niet morgen ?

  2. Yeps, daar moet ik je gelijk in geven, officieel nu zelfs al “overmorgen” 🙂 Sorry voor de vertraging, ik heb training gegeven tot 23u. Mijn douche heeft ervoor gezorgd dat ik de deadline nét niet meer gehaald heb :p

    Groeten

Geef een reactie

 
