The danger of to many head blows

Het is niet de eerste keer dat de scheidsrechter iets te dicht bij het gevecht betrokken wordt, dat kan je terugvinden in onze archieven. Maar deze keer is er toch wel iets vreemd aan de hand. Volgens mij heeft deze jongen nét iets teveel klappen geïncasseert, en wist hij amper nog wat hij daar in de ring deed. Het komt vrij grappig over, maar je kan er van uitgaan dat dit allerminst gezond te noemen is. Kijk zelf maar even…

>>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op oktober 16, 2006.

Eén reactie to “The danger of to many head blows”

  1. Ik kan mij niet voorstellen dat dit te maken heeft met teveel klappen. Hij is nog relatief jong en dan zou dit veel vaker voorkomen; vooral bij oudere (kick)boxers.

    Misschien heeft hij net een klap op een bepaalde plek gekregen waardoor hij even niet wist waar hij was en waar hij mee bezig was. Een tijdelijke blackout als gevolg van die klap.

    Ik vraag mij ook af of hij misschien wat verkeerde middelen heeft gebruikt???

Geef een reactie

 
