Download K1 Final Eliminations 2006

 Even je weg erdoor klikken, en je hebt
 meteen een aantal van de K1 Final
 Eliminations op je pc staan. Om enkel
 de uitslagen te bekijken kan je terecht
 op  >>  deze pagina <<


Ruslan Karaev VS Badr Hari
>>> KLIK HIER <<<
Gary Goodridge VS Remy Bonjasky
>>> KLIK HIER <<<
Glaube Feitosa VS Paul Slowinski
>>> KLIK HIER <<<
Semmy Schilt VS Bjorn Bregy
>>> KLIK HIER <<<
Rey Stefo VS Stefan Leko
>>> KLIK HIER <<<
Ernesto Hoost VS Yusuke Fujimoto
>>> KLIK HIER <<<
Jerome Le Banner VS Hong Man Choi
>>> KLIK HIER <<<

                                            Met dank aan Dennis

~ door Bavo op oktober 3, 2006.

6 Reacties to “Download K1 Final Eliminations 2006”

  1. […] UPDATE : >>> THE RESULTS […]

  2. Nice, thx

  3. That’s why I’m here for 🙂

    Greets man

  4. heey
    mijn naam is rowie en ik wou ff zegge dat ik zelf op Thaibokse zit en ik vin het geweldig en tot nu toe heb ik geen,1 k1 gemist en da wou ik graag zou houden 🙂 ( Sem Schild i love you ! )
    -x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
    -x-x-x-x-Rowie-x-x-x-x-x-
    -x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

  5. Sem Schild the best of all ! (L)love you so mutch(L)
    (K)(K)(K)(L)Sem Schild(L)(K)(K)(K)

  6. Ja die sem schilt is wel een dikke tummor =D
    Haha kijk hem hijs gewoon Tumor LANG!!!! holy kanker, heb je dat al eens gezien…

    Ga zo door kanker tumor =D

Geef een reactie

 
