Bas rutten barfight technics

Bas RuttenKorte compilatie van Bas Rutten's streetfight-video. De maker had de bedoeling wat te lachen met de geluiden die hij maakt bij het tonen van zijn technieken. Zó grappig is dat nu ook weer niet, maar in elk geval zie je onze Bas nu ook eens demonstratief aan het werk. Op café dan nog wel 🙂      >>> klik hier

~ door Bavo op mei 16, 2006.

3 Reacties to “Bas rutten barfight technics”

  1. ik ga op café deze avond om te testen hihaaaa
    nee… ik zal niet met mijn kop de andere kapot maken nééé
    grappig grappig geef maar hem een trap in zijn… ! ja daaronder ! hihi

  2. […] Een vorige post over Bas Rutten op Vechtsport Virtueel vind je hier […]

  3. hallo bas, mijn naan is frans verjans en ik kom uit holtum (limburg) ik heb zonet de interview met mma van randy zitten kijken. en ik moet eerlijk zeggen dat mij daar de tranen van in de ogen schoten. we hebben het hier over iemand die de sport met met mensen als frank shamrock, tito ortiz, chuck liddle enz, enz heeft groot gebracht. wat er ook gaat gebeuren maar deze man verdiend zijn gram. randy is het allen maar om de sport te doen. het zou gewoon een wereld zonde zijn om deze geweldige atleet op deze manier te moeten late gaan. ik kijk elke week naar mma insade, en zie ook dat het ons nederlands menneke wat doet, dus probeer het kenbaar te maken. gr frans en eerlijk gezecht hoop ik echt wat van jou persoonlijk terug te krijgen

Geef een reactie

 
