Grappling/brazilian jiu-jutsu

Een dramatisch wedstrijd-einde voor één van beide deelnemers. Bij wie de fout ligt en of de uitgevoerde beweging toegelaten was weet ik niet. Maar de kans op een blijvend zwaar letsel is vrij groot mijn inziens. Poor guy.. 😦

>>>  Klik hier

~ door Bavo op mei 9, 2006.

8 Reacties to “Grappling/brazilian jiu-jutsu”

  1. Djeezes, dat weet zijn tegenstander toch dat als hem den andere in zo nen bocht wringt dattem dan zijn nek breekt? Schorsen voor het leven, zo iemand mag geen gevechten meer leveren.

  2. Zijn nek . . . Kan zijn, maar volgens mij is het vooral zijn rug die er zéér ongezond zal voorkomen achteraf 😦

  3. Kheb het zelfs geen twee keer willen bekijken… In een freefight of MMA of Pride of gevechten waar je je aan zo’n dingen kan verwachten doet dat me niet veel, die mannen weten waar ze aan beginnen, maar bij zoiets keert mijn maag om… don’t ask me why.

  4. man,
    daar werd ik echt misselijk van,
    ik snap da toch ni zenne, vooraleer ge wedstrijden doet zijt ge toch al ff bezig.
    ge leert da toch da ge op alles moet letten om elkaar geen blessures te bezorgen.

  5. Eigenlijk toch zot hé,
    Veel jaren intensieve training en dan alles op 1 moment naar de bom.

  6. en als da een heel ernstige blesuur is zit ge mss de rest van u leve in ne rolstoel, omda er ene kerel zo onverantwoordelijk is

  7. egt wel gevaarlijk zo’n man,
    als hij nog een andere wedstrijd mag spele snap ik de wereld niet meer, dit hoort niet te gebeuren… :S

  8. 😦

Geef een reactie

 
