Billy Blanks going DOWN

Billy'tje BlanksWie kent hem niet tegenwoordig : zowat iedereen die thuis een TV heeft staan en het ding dan ook nog af en toe aanzet, heeft “Billy” zijn Tae Bo-propaganda al wel eens moeten aanzien. “one-two-three and work it !!” klonk het steevast tijdens zijn huppel-oefeningetjes. Op enkele weken tijd krijg je het lichaam waar je altijd van gedroomd hebt, en de hormonen die uit zijn biceps puilen moeten je helpen dat te geloven. Enfin, de reden waarom Billy in Vechtsport Virtueel wordt opgenomen zal dus hoe dan ook niet voor zijn geesteskind “tae bo” zijn.

Waarom dan wel ? Tjah…… >>> KLIK HIER <<<

~ door Bavo op mei 8, 2006.

2 Reacties to “Billy Blanks going DOWN”

  1. whahahahahahahaha!!!! priceless!!!!

    vrouwen meoten ook gewoon op een echte vechtsport gaan als ze willen afvallen. Leren ze ook nog eens hoe ze zich wel goed kunnen verdedigen tegen verkrachters en ander tuig. Ik zie mezelf al een aanrander neer-Tae-Bo-en.

  2. ja jong ! enkele jaren geleden heb ik de video’s gekocht ! tja ! bah ja ! ik ben een vrouw hé !
    Video van zijn gevecht is gewoon belachelijk ! den Billy die niet bewoog en gewoon en goro chagi op zjin kop kreeg hahahahaha
    Tae bo… miscchien kreeg hij op zijn kop maar ondertussen is hij nu supra mega rijk…
    tja ! den tae ( vuisten ) en den BO ??? Bo van Beau in het frans ouhaaaaw !
    ik zou ook graag op mijn kop krijgen en daarna succes hebben met eenvoudig aerobioc oefeningen hé ! en supra rijk worden om geld aan studenten te geven om nog een keer naar WK gaan….
    allez ik ga terug braaf les geven… en … op wereldsniveau mijn weg verder wandelen … zonder show…;-)

Geef een reactie

 
