Paaselijke absentie

Aan elke vechtsporter die hier 2 weken noodgedwongen op droog zaad heeft gezeten : mijn voorbije paasvakantie (totnogtoe sta ik in het onderwijs) heeft me 2 weken op offline gezet en bijgevolg lag Vechtsport Virtueel er vrij onbewogen bij. Maar dat is nu verleden tijd, zonder er nog al te veel woorden aan vuil te maken vliegen we er terug in. Have fun !!

Groet

~ door Bavo op april 18, 2006.

5 Reacties to “Paaselijke absentie”

  1. phew, ik was al ff bang dat t alweer voorbij was… ๐Ÿ™‚

  2. Damn!! en ik dacht dat het eindelijk zo ver was… ๐Ÿ˜ฆ

  3. Verraden Wimme, nog vรณรณr ik het gelezen had. En tevens het bewijs dat Vechtsport Virtueel bovenaan uw favorietenlijst prijkt ๐Ÿ˜‰

  4. fun fun fun never stop ….

  5. Laat nog iets van je weten he ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

 
