Streetfight

Laat ze het nog maar eens uitvechten zonder al te veel regeltjes. Het “positieve” aan deze streetfight is dat er blijkbaar nog wel een klein beetje respect over is voor de tegenstander : er wordt gestopt wanneer duidelijk is dat het pleit beslecht is. Geen overbodige tanden-slopende acties en dergelijke, maar wel een duidelijke winnaar. KLIK HIER

~ door Bavo op maart 23, 2006.

5 Reacties to “Streetfight”

  1. whahaha ach ja.
    gewoon een 1 op 1 gevecht zonder wapens.
    Je komt er schijnbaar met woorden niet uit dus sla je elkaar een paar keer flink op het gezicht en heb je vervolgens 2 weken spijt vanwege een dik oog en een gescheurde lip hahaha.

    Wel jammer dat het neo-nazi’s zijn. Let maar eens op de vlag op de achtergrond…. 😦

  2. hahahahahahaha dat moet er gebeuren met al die nazi’s en racisten gewoon zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig

  3. ik heb t filmpje opgeslagen ,, ik wil dat ook doen maar nu zie ik dat t een beetje hard is maar ik kan wel wat verdragen 😉

  4. ey,
    ja man ik doe boksen..
    is echt cool wil nu op UFC gaan. 😀
    zo cool kijk ma bij yotube!

  5. boksen lijkt me ook leuk, maar wel tegen andere boksers, deze shit is zo slecht, met die knietjes tegen zn kop kan je best zn nek breken, dat leek me neit het doel vn t gevecht

Geef een reactie

 
