Capoeira-dude

Een snelle en van niveau getuigende capoeira-dude. Hij laat wel degelijk zien hoe het moet. Het enige minpunt vond ik de eigenlijke titel die als volgt luidde : “better than Bruce Lee”. Jah… ik vind het persoonlijk heel verregaand om Capoeira te willen vergelijken met Jeet Kune Do.

ACTIEEEE

Groet

~ door Bavo op februari 20, 2006.

3 Reacties to “Capoeira-dude”

  1. Snel en spectaculair. Maar effectief en realistisch in een gevecht is het niet. 1 lowkick en hij staat niet (nooit) meer op zijn handjes !

  2. Misschien niet zo effectief maar allesinds een prachtige sport.

  3. Echt Capoeira vind ik echt de max…

    Ik weet dat het groten deels show is ma ’t is wel heel spectaculair… Zou het in een echte gevecht veel helpen dat weet ik niet…

Geef een reactie

 
